* Profile *

My Photo
Name:甜肉南瓜
Location:Burnaby, B.C., Canada

我好喜歡臘腸狗!

Powered by Blogger







Get Firefox
Blog Search Engine
Listed on Blogwise
Subscribe in Bloglines
Add 'SweetMeatPumpkin's Journal' to ODEO
Subscribe in Rojo
Subscribe in NewsGator Online



* QR Code *

QR Code Bookmark

QR Code Contact Info

* Archives *

January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006

* Previous Posts *

返學啦!
破壞工程
踩單車
唔之得薯仔會Win la!
出o左分啦!
這一生,一閃而過
等 我有錢
整蛋糕
省錢妙招與後遺症
QR Code 新世代條碼

* Links *

Google News
雲海網
Google HK Joke Group
森林國度-Passion Forest
IOIOGallery
旅遊人生
新聞組閱讀網
魔術論壇
智慧家族
澳門魔術藝術家協會論壇
Goowy
Meebo

* Blogs *

The B's Family
影之夢想的彩色世界
我的第二天堂
Cooking Home
收集食譜
Dan's Diary
Alpha's BLOG
WISH THE BEST TO ALL I LOVE
Just a Sidekick
進入千嬅的內心世界

* 免費網上空間 *

Streamload
Castpost
YouSendIt
Google
Web Blogspot.com
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.


My blog is worth $2,822.70.
How much is your blog worth?

* Tuesday, May 03, 2005 *

無厘頭餐廳

一)客人們剛入餐室,侍應出來迎接。
  侍:幾多位?
  客:做乜問我喎,我點知你間餐廳有幾多位者...
  侍:嘻,我都唔清楚,等我數數..二、四、六...
二)情況同上
 侍:幾多位?
  客:五位。
 侍:食唔食煙?
 客:唔食。
  侍:咁食唔食野?
 客:.....
三)情況同上上。
 侍 :幾多位?
 客甲:三位。
  侍 :食唔食煙?
  客甲:我..比較少食。
  客乙:我就食好多,一日大慨兩包啦...
  客丙:係呀?咁你食乜牌子架?
  (三個客人開始了吸煙的話題,後來侍應也來答嘴)
四)客人們正在看餐牌選東西吃時。
  客甲:(自言自語)唔..咁多野食..食乜好呢?
 (對朋友們)喂,你地叫乜呀?
  客乙:我叫乜?..我叫小甘。
  客丙:我叫Forrest,多多指教!
五 )點菜時。
  侍:想叫乜食?
  客:西冷牛扒餐,牛扒要五點六二成(5.62)熟,唔該。
六)點餐飲時。
  侍 :餐飲要乜野?
  客甲:一杯凍好立克。
  客乙:一杯好立克加冰。
  客丙:一杯凍‘呵力’。
  侍 :%@##!!~~咪即係三杯凍好立克!
七)情況同上。
  侍 :餐飲要乜野?
  客甲:可口可樂要樽裝。
  客乙:熱檸茶加冰走檸檬。
  客丙:奶茶,奶要2%脂肪既。
  客丁:涷水駛唔駛加一蚊架?
  客乙:都係改一改,要熱檸樂加冰走檸檬可樂走汽。
八)菜到時。
  客:喂喂..點解我個雜菜飯有塊肉絲既?
  侍:啊..唔好意思,呢塊係廚師頭先切菜果陣切到手指果塊肉...
九)飲品到時。
客:喂喂..點解我杯餐飲有一蚊硬弊響杯入面既?
侍:你冇睇餐牌咩?凍飲加一蚊嘛!

甜肉南瓜 wished upon a star at 1:58 a.m.       0 comments

0 Comments:

Post a Comment

<< Home



* * * * * * * * *

Copyright © 2005 SweetMeatPumpkin. All rights reserved. Last Update: 18-10-05
Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com